Monster

Lingon monster är ja.
REDAN! 6 veckor å 4 dagar efter förlossning! VA!?
Varför redan? De står överallt å folk säger att dom brukar inte få de fören kring 1 år efteråt.
Varför ska de hända mig då?
Å ändå ammar ja.. INTE kul!
Känns som om man läker överallt ifrån.
Syrran bad mig kolla upp om de är mens eller nå annat, men bra att ja kan göra de nu när de är helg då!
Måste ringa på måndag å prata me min BM...

Jessica sover nu iallafall å vi har varit i Råneå på en Auktion idag.
INTE kul... Ja å Jessica satt 5 timmar i bilen medan Elias budade..
Folk var visst som galna mot slutet.. :S
Sen åkte vi hem å grillade å åt å sen kom Jennifer, Therese å hennes dotter på besök.

Nu är ja trött. Jessica vaknade varannan timma inatt så har inte sovit en blund!
Har jätte svårt å somna om efter att ja vaknat me henne...
Så nu ikväll ska ja lägga mig tidigt å hoppas på å få sova..
Har nog blivit lite för bortskämd me sömn på nätterna så nu får ja sota för de.
Som sagt tidigare, skrev ju att de kommer vända :P

God natt iallafall då :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica Heimdal

Jag har redan haft min mens och enligt min BM så var de fullt normalt även om jag skulle ha ammat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback