Jessica 7 veckor <3

Så fort tiden går :S
Hon var ju nyss nyfödd.
Å vi var på BB å fick världens finaste bebis <3

Pappa Elias å Jessica har mysi massor idag :)
De absolut finaste som finns måste ju vara när den man är löjligt förälskad i (Ja, ja är ännu förälskad, inte bara kär!) gosas å kramas å pussas me min (okej, våran) bejbis :)
När Jessica ligger på Elias bröst å myser ner sig under hakan i skägget å ler så sött när dom har en konversation (jajemen, de har dom haft, en lååång sådan).
DE är kärlek.
Hela jag är fylld me kärlek gentemot mina 2 älsklingar <3

Tvättat 2 maskiner tvätt å hängt tvätten.
Hittade en påse me vit tvätt i där ja självklart fann alla mina "försvunna" kläder i!
Mina vita mysbyxr å ett linne å 2 tröjor!
FINALLY!! <3
Snart till syster igen, dom var i torneå..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback