Efterkontrollen för mig...

Nu har man vart på efterkontroll å allt hade läkt jätte fint å bra å hon berömde mig för knipet ;) haha*
Alla prover visade bra oxå (var på labb innan).
Blodvärdet var på 119
Blodtrycket var 105/nånting men de var bra iallafall :)
Väger nu 47 kg (Skit oxå, ja som ville behålla några kilo).
Går ja ner 3 kg till så väger ja som på inskrivningen :(
50kg vill ja väga iaf. Får väl äta mer....?
Justja, de hjälper ju inte! :(

Skulle fundera om de blir spiral eller mini piller härefter...
Spiral känns lite läskigt, tänk om de gör jätte ont liksom?
Nån som sattit in en (efter att ha fött barn) som kan berätta lite för mig, så kanske ja törs?

Hade Jessica med mig å hon var vaken medan ja pratade me barnmorskan men somnade rätt snabbt, hon var trötter :P
Så hon sov iaf under själva kontrollen.

Sen har ja vart till syster å ätit tacos :) Mumsigt :)

Permalink BVC besök+andra undersökningar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Välj spiral, klart värt de!

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Spiral gör skit ont att sätta in. Var tvungen att ta ut den 6 månader efter för hade ont, när jag haft sex och sen "skavde" den. Så dom måste ha satt den fel... Fast det betyder ju inte att samma sak ska hända dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback