De underbaraste som finns!

De är att gosas me Jessica.
Jajemen, för imorse var de såhär:

Efter hon ätit, rapat å ja bytt blöja lade ja Jessica brevid mig i sängen.
Nära nära.
Hon låg å bara tittade på mig.
Rakt i ögonen, länge.
Hon är ju så fin min Jessica <3
Hon gav små läten ifrån sig å knorrade sig närmare mig.
Gnällde till lite tyst, pruttade, log för att visa att "nu är allt bra igen" <3
Ett litet leende betyder så mycket för mig.
Jag tar de som att: Mamma, nu är allt helt perfekt, jag mår bra."
Älskade unge <3

Efter leendena å ögonkontakten å lite ´lyssna på mammas röst´ så blir ögonlocken allt tyngre å tyngre..
Hon blundar nån sekund, öppnar ögonen igen å "kollar läget".
Stänger dom igen, men bara för att två sekunder senare öppna dom, titta rakt på mig å säga "Aaah.." å le stort me hela ansiktet <3
Kärlek å ett över varmt hjärta har jag nu.
Hon är så fin.
Tänk att hon är min. Min å Elias. <3
Kärlek gjorde kärlek, så fint!

Vi har jordens absolut finaste bebis å ingen kan ta henne ifrån oss.

Efter att Jessica somnat efter ca 1,5 timmas mys me mamma låg ja å bara tittade på min vackra flicka.
Hennes underbara kinder å hår, söta plut mun, hennes lilla näsa å små fingrar å tår.
Hon är helt perfekt, slog de mig.
Helt fantastisk <3


Låg å tänkte på nästa sommar då Jessica fyller ett år.
Springer omkring på våran gård å tjuter av glädje.
Elias som leker me Jessica.
Jessica som badar utomhus osv.
Elias lär Jessica hitta på hyss som ja säkert kommer bli irriterad över många gånger.
Men arg kan ja inte bli.
Inte när man är så söt å oskyldig.
Hon kommer börja vara arg åt mig, skrika åt mig så småningom.
Säga nej å vägra.
Hon kommer sparkas å slåss på mig.
Hon kommer vara frustrerad.
Men även vara glad.
Kärleksfull.
Go å kramig/pussig.
Hon älskar oss för hon vet att vi älskar henne.
Hon kommer säga att hon hatar mig, men med de vet ja att:
-hon menar att hon älskar mig.

Va du är gör, var du än är, vad du är vill göra, finns ja här för dig.
För alltid - vid din sida. Jag älskar Dig Jessica <3
Behöver du hjälp eller tröst, finns vi här för dig.
Du kan alltid prata me oss <3

Våran fina lilla flicka är snart stor.
Vill inte tänka på den dagen Jessica börjar bli intresserad av killar, blir tillsammans med en kille å inte vill berätta nånting för mamma, inte vill krama mig mer än när ja säger de.
Vägrar pussa mig.....flyttar hemifrån osv.
Vill alltid ha min lilla flicka hemma.
Även om hon blivit stor.
Älskar Jessica över allt annat <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback