Valborgs 2011 :)

Varit på Elsas dop (lägger in bilder sen när ja hittat sladden)
Sen hämtade vi Fredde, snubben å hans tjej å for å handla å nu sitter vi hemma å väntar på att klockan ska bli 5 så vi kan hämta Philip å Lasse från busstationen, älsklingen kör, som vanligt nu för tiden ;) hihi*

Känner mig helt varm å imorse höll ja på å svimma för att de blev stress redan från morgonen. hatar när de blir så, de var ett tag sen nu för att ja har sluppit stressa eller göra nåt redan från morgonen... Nåväl.. Nu svettas ja bara..

Vecka 31+0 idag (32) <3 å ja längtar mer än nånsin.
Är bara livrädd för förlossningen!!!

Då ja ringde sist å pratade me förlossningen å dom bad mig komma in på undersökning så började ja må stört illa å trodde ja skulle kräkas när som.
Hur ska de inte då bli när ja inser att ja börjat få värkar å vi måste åka in snart..
Shit..! :S
Haft 8 sammandragningar bara idag mellan kl 10.00-16.00 :S Känns lite jobbigt.. *suck*

Nå nu ska ja gå å vara social.
Ikväll blir de majbrasa här i Stenbäcken. Sen eventuellt badtunna.. :P
Om ja vill ta på mig badkläderna å visa min håriga mage är en annan sak ;) haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback