Torsdag

Sovit till klockan 12.30 (ca) å ja känner mig fortfarande jätte jätte trött! Helt slut.
De var nog inte alltför bra å sitta å sådär många timmar isträck för känner en STARK ilning i vänster höft å kan knappt gå (foglossningen gör sig verkligen påminnd) Blev yr i huvudet så ja gick upp på övervångingen å skulle lägga mig i sängen en stund å men ja hann inte änns komma upp för trappen så ger benen vika. Mjölksyra å hjärtklappning å ja småspringer sista metrarna till sängen å lägger mig ner me benen upp. Då börja ja må illa!! *suck*
Jag är riktigt less på att vara gravid nu. kan den inte bara vara ute å ja må som ja brukar må?

Elias är på jobbet nu till 23 idag igen :( Heeela veckan lång å ja vill till stan å hitta på nåt me sara å therese men ja vågar inte sätta mig i bilen ifall ju skulle svimma åsså kan ja ju ändå inte sitta å ännu mindre koppla då min vänsta höft ilar varje gång ja rör mig  med nån kroppsdel som ja har från naveln å neråt.. pain!
Men ja ska egentligen inte gnälla på att de gör ont, för förlossningen lär ju inte vara en dans på rosor...

Elias syster var nyss på snabbesök å kom med en fleese tröja som hon köpt åt mig från Teamsportia :O
Tack snälla Elle! :) Äntligen kan ja gå ut kallare dagar utan att frysa om magen! :)
(får inte igen jackan)...

Nu ska ja se reprisen från BB å dricka litervis me vatten eller nåt annat, då ja håller på å svettas ihjäl härinne!
De är 22 grader inne-alldelens för varmt för mig nu för tiden ;) haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback