Ta vara på den tid vi har kvar, vi vet aldrig när den tickar ut...

Varit på begravning idag. Usch, de är aldrig kul :( går inte in mer på de...
Men man får sig en tankeställare på att man verkligen aldrig vet när livet nått sitt "slut" och att jag/vi borde ta tillvara på tiden vi alla har tillsammans och göra nåt bra av de så man slipper tänka att man "glömt" säga till varandra hur mycket dom betyder för en när tiden redan tickat ut..
Karro gick bort, alldelens för ungt!

Sen hem iallafall å Elias skulle å jobba.
Ikväll slutar har kl 7 så de är najs, så jobbigt att han alltid slutar 23.00 annars, då orkar man knappt umgås när han kommer hem utan de blir natti natti typ direkt.. Trist..
Men nästa vecka jobbar han 6-15 :) DE är najs :)
Dom har ju lovat sol å fint i helgen å 9 plusgrader på måndag, hoppas dom håller de oxå ;)

Tränat lite spårning me Moa idag oxå. Gömde leversnittar på olika ställen å hon fick nosa upp dom, hon var jätte duktig å de gillade hon så de blir de väl å fortsätta med :) så småningom ute å på andra ställen när de går snabbare för henne att upptäcka :) Vi har ju bara börjat :P

Älskar Dig Elias.
Älskar er
Mamma å Pappa.
Älskar er
Nina, Jouni, Tommi, Erkki, Eva å Matti-mina älskade syskon.
Mina
vänner.
Min
bäbis <3
Min
släkt.
Elias familj.

Å många många fler...!

Ja alla som står mig nära.
Hoppas jag har er kvar å ni har mig kvar i många många år till!

Blir att tända ett ljus för min farmor, farfar, mormor, farbror, faster och alla andra som stått mig nära..
Trots de många åren som gått, saknar ja er än och ni finns alltid i mina hjärtan.

Ska även tända ett ljus för Elias urmysiga farmor som jag velat lära känna mer.
För Elias å deras gamla hund Benita som jag saknar och ägnar många tankar åt i veckan <3
Och självklart även för Karolin.

Vila i frid! <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback