Stillsam dag idag, så de måste bli nu framöver =S

Idag har ja inte gjort särskillt mkt. Vilat mest, vilket är bra.
Steg upp me tuppen igen (kl 5) för att gå på toa å säga hejdå till Elias som skulle till jobbet..
Gick å la mig igen sen å somnade om efter en stund till klockan 9.30 då ja vaknade av att de "hemliga gästerna" hade vaknat.
(Nu kan ja avslöja vem de är oxå eftersom syster Eva vet att:
Nu är mamma å pappa här på besök från Sthlm.
Åt frukost å sen tog vi en promenad till Eva. Jag mamma, pappa å vovven :)

Gick hem kring klockan 13 för att få vila lite. Å för å se Unga Mödrar ;P

Sen har ja liksom bara varit hemma. Lagade mat till klockan halv 4 (Elias kom hem kring 3).

Älskling har hålli på å fixa å byta å serva min pärla ute på gården medan ja har suttit å surra å fikat å spela mariokart me Jennifer :D

Kring 7 tiden nu ikväll kom Elias bor till oss för å hjälpa Elias lite me teorin så han klarar körkortet snart :) <3
Dom sitter ännu å läser å förhör, de är bra :)

För han vill aldrig plugga med mig för han blir less efter 30 minuter eller en timma.
De krävs visst hans bror för att han ska bli motiverad å verkligen få tummen ur å läsa :)

Snart börjar Bigbrother, då ska ja gå upp å se tv så ja inte stör dom i pluggeriet.


På ett sätt har de varit en rätt tråkig dag idag för ja har inte gjort så himla mkt.
Men de är tydligen så de måste vara nu.

Kan ännu inte böja mig eller göra nånting hastigt utan att ja ska få sammandragningar.
Bara från kl halv 10 på morgon fram till halv 11 på morgon fick ja 3 sammandragningar å ändå satt ja å åt frukost å sen bara låg på soffan.
Konstigt dedär.. Synd att ja inte kan kolla mig själv om jag öppnats nåt, för ja vill inte att nån ska trycka in halva handen in i min, ni vet vad, å gräva å känna å ha sig, hatar sånt.. Men de måste ja ju ändå stå ut med sen.
Synd att ja inte vet va ja ska leta efter å hur de ska kännas om de är öppet nå eller om de är stängt :P Äh!

Nu ska ja kila upp å se BB.
Godnatt å sov gott allihop! :D De ska ja göra <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback