Sörbyn, Bredviken, hem

Så har min dag varit idag.

Åt frukost å sen kom Jennifer en sväng :)
Hämtade upp mig, mamma å pappa å vi for till syster Nina :)
Lånade hennes dusch. Lika bra å passa på :P haha
Fick även fotat lille Jim idag då kamera batteriena tog slut när vi var där då han fyllde 1.

Sen åkte vi hem å Elias kom å hämta upp mig, mamma å pappa å vi körde dom till Bredviken där dom skulle hälsa på nå folk.

Sen körde Elias hem mig (Snacka om att han kör mkt nu när han har körkort, men de är bara bra egentligen, så ja vet att vi tar oss till BB säkert, hehe) å själv for han till Hasses me bilen för å serva den.

Den har stängt av när man kör, den stänger av när man har den på tomgång å de går inte att gasa upp.
Han hittade felet. Kom hem till oss me Jimmy i släptåg, vi åt middag å sen for dom igen. Jimmy tog me Elias bil å Elias körde min bil, så nu är gården tom å ja sitter hemma å bara är.

Sjukt less på rygg ont hur man än ligger så de är te ja tampas med just nu.


Imorgon kl 12 .00 ska vi på lilla Elsas dop :)
Har köpt en söt rosa klänning på, hör å häpna, Kids and Teens (!!!) igår.
För den kan ja ha tills ja är jätte jätte go å rund om magen å sen när bebben kommit ut :)
Åsså kände ja att "Va ska ja ha på mig sommarens varmaste dagar, om inte en klänning?!"

Har ruskigt dåligt me klänningar iallafall :P

Mamma köpte även en Laban body i storlek 45-50 som vi kan ta med till BB till våran lilla sparv :) Jätte söt!
Tack mamma! <3

Jätte roligt bara att ja inte hittar sladden till kameran så ja kan överföra så ni får se klänningen... :S
HIttade däremot ett foto på bodyn på nätet. Den är ju exakt likadan så :P

Får söka fram den till imorgon..
För då blir de även foton på magen eftersom ja är i vecka 31+0 imorgon (32) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback