Skit dag igår, skit dag idag

vi for på skotercrossen i karlsborg igår, skit tråkigt, skit jobbigt å ingen plats att sätta sig på. Kö på bajjamajjorna osv osv osv... Att man kan bli lite extra utnyttjad när man är gravid än vanligt de vet ja, men att skjudsen å allt hänger på MIG att JAG ska ta ansvaret för att alla tar sig dit dom vill osv. DE hade ja INTE planerat. Orkar itne vara gravid mer. Va är de me människor å utnyttja å liknande utan att först fråga mig "går de bra?" ???

Possitiv ja är idag va? Nä ja vet, de är för att ja har en skit dag idag igen. Vill inte änns gå in på de.

Ja tror nog ja kommer ihåg detta utan att ja skriver ner de..

Vecka 27+0 (28) idag men inte är ja nå gladare för de.

Less på allt å alla. Så är situationen.
Jag är rosenrasande idag. Har 1000 funderingar i skallen åsså borde man vara på bra humör senare ikväll för då ska svärmor firas då hon fyllt år. Men ja har noll ork å lust att fara dit å pensla på ett fejk smile i ansiktet å lossas att allt är bra, när allt inte alls är bra.

Varför kan ingen bara lyssna på mig å va ja har å säga så ja slipper skämmas sen över att ja skrikit ut inälvorna-DÅ kan man börja lyssna på va ja har å säga. Är ja så liten å obetydelsefull? Tycker inte jag iaf.

Om ja orkar knäpper ja en bild å lägger in på magen senare.. OM ja orkar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback